Wednesday, December 31, 2008

Tagget av Snirkelsnorkel - matprat kun på norsk

Jeg har blitt tagget to ganger i løpet av desember. Den andre gangen av Snirkelsnorkel

Utfordringen er/var følgende:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg. Lenken finner du her da min bloggroll til høyre tar for seg kun matblogger.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv. Mitt andre forsøk på det finner man nedenfor.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg. Jeg har ikke flere venner igjen og tør ikke tagge ukjente :P

Listen min:
1. Jeg kan ikke fordra tørket fiken. Årsaken er muligens forbundet med fikensyltetøy fra husker-ikke-hvor-i-Midtøsten som utrolig nok var å få kjøpt i Polen på tidlig åttitall.

2. Jeg pleier å si t man kan kjøpe meg for en kilo nougat.

3. Alternativt kan man prøve med en kilo fersk hellefisk.

4. Jeg har drukket kaffe siden jeg var ti – på legens anbefaling.

5. Jeg har førti kokebøker på kjøkkenet (for ordens skyld: felleseie i huset). De fleste brukt.

6. Jeg er oppfostret på amerikansk pulvermelk. Nammenam!

No comments: